Deze dus meteen maar even verwerken ;-)
Was een leuke les met 7 deelnemers en Caspar als bonus.
We zijn begonnen met een paar toss games met als inzet wel spelen dat je het wedstrijdje wil winnen, maar het is uiteindelijk toch (toneel)spel (En vooral heel oneerlijk).
We speelden het alfabetspel en een scene met alleen vragen.
In de tweede helft hebben we gewerkt aan de scene met teksten van briefjes.
Daarbij vooral gekeken naar de tekst die zegt emotionele inhoud geven en je laten raken door wat er tegen je gezegd wordt.
Veel plezier gehad en ook weer een aantal mooie scenes gezien.
Frank.
dinsdag 19 augustus 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten