donderdag 14 augustus 2008

Eerste lessen Caspar

Twee lessen heeft Caspar lesgegeven in augustus.
De eerste avond waren we met 4, de tweede avond met 8!
Beide avonden waren erg geslaagd:
de sfeer was goed en er zijn hele mooie dingen ontstaan.

Het thema van de lessen was: OVERTUIGING en ACCEPTEREN.

Oefeningen die we gedaan hebben waren onder andere:
- met z'n tweeen een verhaal vertellen ("het was afgelopen woensdag en wij...")
- bumperstickers maken

Spelvormen die we gedaan hebben waren:
- een woord per keer professor
- armen door

Vooral de ARMEN DOOR was een groot succes!

Ik heb veel zin in de lessen in september...

1 opmerking:

StrandWest Chronicles zei

Klinkt goed Caspar!
spreek je snel
Robert