Twee lessen heeft Caspar lesgegeven in augustus.
De eerste avond waren we met 4, de tweede avond met 8!
Beide avonden waren erg geslaagd:
de sfeer was goed en er zijn hele mooie dingen ontstaan.
Het thema van de lessen was: OVERTUIGING en ACCEPTEREN.
Oefeningen die we gedaan hebben waren onder andere:
- met z'n tweeen een verhaal vertellen ("het was afgelopen woensdag en wij...")
- bumperstickers maken
Spelvormen die we gedaan hebben waren:
- een woord per keer professor
- armen door
Vooral de ARMEN DOOR was een groot succes!
Ik heb veel zin in de lessen in september...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Klinkt goed Caspar!
spreek je snel
Robert
Een reactie posten